>

نقشی ازیک آدمک

>

 

Wednesday, July 11, 2007

?
 
خب بالاخره بعد از مدت زیادی دوباره برگشتم. در این مدت فوق العلاده با کمبود وقت مواجه بودم اما دلیل اصلی نداشتن حرفی برای زدن بود! واقعاً نمی دانستم از چه چیزی صحبت کنم. خب متاسفانه خلاف آنچه از ابتدا توقع داشتم اینجا به مکانی برای تبادل نظر و بحث های مختلفی که پیش زمینه ای برای حرف های تازه باشند تبدیل نشد و دور و اطراف هم هیچ ایده ای به من نمی دادند! بنابراین اگر می خواستم چیزی بنویسم بایستی از دلتنگی هایم بنویسم که چندان جالب نمی شد. ممنون از نظرات پست قبل.
1. علی عزیز فکر نمی کنم من فقط نق زده باشم چون همیشه سعی کرده ام اگر انتقادی می کنم و مثلاً می گویم ما این مشکل را داریم قبل از آن راجع به مبانی فکری صحبت کنم و در خلال آنها پیشنهاد بدهم. به نظر من صحبت شما زمانی درست بود که من بدون دادن پیشنهاد فقط گله می کردم. اگر هم پست هایی فقط انتقاد آمیز است به این خاطر است که قبلاً در آن زمینه صحبت کرده ام و پیشنهاد هایم را داده ام و اینبار فقط می خواهم جنبه تازه ای از آن را که خودم متوجه اش شدم را بیان کنم.
2. من معتقد نیستم هر نوع اعتراضی می تواند سازنده باشد. گاهی اعتراضات جاهلانه، ما را از اهدافمان دور می کند. و مخالفانمان را شاد خواهد کرد.
...  ||  7:31 PM


Comments: Post a Comment